Nak ingatkan kat semua pengunjung yang sudi blogwalking kat sini tolong tekan tajuk kat dalam entry ni dulu.. ok?kalau tak, dia tak loading normal.. Thanks.. ^^
Assalamualaikum ^^ Thanks sudi singgah.. jangan lupa tinggalkan jejak kat chatbox senang see^^ ada masa Mayra singgah your's blog.. ok? ^^

Ahad, 7 Disember 2014

GIVEAWAY JOM SIHAT BERSAMA HAZAMIE SOUQ


"Saya mahu sihat kerana
                                                                                                                                     mahu beribadat kepada Allah dalam keadaan yang sempurna sihatnya..
selain itu... saya sepatutnya menjaga kesihatan 
yang telah 
dikurniakan kepada saya
dan saya mahu sihat kerana saya  mahu menjalankan tanggungjawab saya
sebagai seorang anak apabila tiba masanya nanti."

1 comments:

Hani Suryani berkata...

Salam perkenalan sis ;-)

Terima kasih sudi sertai

Chrome Pointer