Nak ingatkan kat semua pengunjung yang sudi blogwalking kat sini tolong tekan tajuk kat dalam entry ni dulu.. ok?kalau tak, dia tak loading normal.. Thanks.. ^^
Assalamualaikum ^^ Thanks sudi singgah.. jangan lupa tinggalkan jejak kat chatbox senang see^^ ada masa Mayra singgah your's blog.. ok? ^^

Isnin, 2 Mac 2015

Tumpang Bangga

Allahumma Sollia'lasaiyidina Muhammad,Waa'lasaiyidina Muhammad .
Assalamualaikum Warahmatullahhi Wabarokatu..

ALHAMDULILLAH.
Itulah ungkapan yg dapat diungkapkan,buat hari bermula sejarah hidup baru 
'abang ku'

permulaan baru bagi mereka yg mendapat keputusan S_M
BERMULA alam baru..
BERMULA kisah penuh suka - duka..
BERMULA ,  sungguh kita perlu keluar dari kepompong ...

keputusan 
S_P 
merupakan satu titik permulaan .
melangkah ke dunia baru...
pasti ada sinar menunggu.


Wokey now nak citer!
Aku kan budak FORM 4 ..
so, aku ditugaskan untuk berada di dewan tolong cikgu cikgu bagi result tadi..
rasa gembira,jealous,and exited.. gila lah tadi..
tengok budak budak cemerlang naik pentas.. 


apakan daya wajah ku nanti x naik naik ..
but 
aku usaha cari result dia dari guru kelas dia..
then ...
jeng jeng jeng....

5A 4B 
terpampang di hadapan wajah ku..
sungguh aku x jangka result abang aku.. 
sebab dia x banyak belajar then..
asyik menghadap computer tengok movie

so.. bersyukurlah aku..

itulah terbitnya ucapan

ALHAMDULILLAH

^^ ^_^ ^^ 



disudahi dengan assalamualaikum.:)

2 comments:

Ana Nur berkata...

Assalammualaikum.

Thniah for your brother. keep it up :D

A'aisyah Humairah berkata...

waalaikumussalam.
haha AlHAMDULILLAH ..

Inya-ALLAH

Chrome Pointer